Skoindlæg København

Indlægsklinikken er en ortopædiskomager i København. I klinikken hjælper vi alle, der har smerter i fødderne med skoindlæg, der kan afhjælpe problemerne.

Vi laver specialdesignede skoindlæg, der kan afhjælpe f.eks. platfod, nedsunken forfod og hælspore. Indlægssålerne bliver lavet efter vi har foretaget en 3D-scanning af dine fødder. Kom ind i vores klinik på Vesterbro og få lavet ortopædiske fodindlæg.

Har du ondt i fødderne og bor du i København?

Har du ondt i fødderne hver dag? Måske er det ekstra slemt om morgenen, når du står op eller det bliver værre i løbet af dagen. Eller får du smerter i fødderne ved løb? Det kan være til stor irritation i hverdagen at have fodsmerter. Kom ind til Indlægsklinikken i København og få indlægssåler og slip for at have ondt fødderne. Fodsmerter kan genere på mange måder, og smerterne kan komme af mange årsager. Lad Indlægsklinikken på Vesterbro hjælpe dig med at finde årsagen til smerterne i dine fødder.

Ofte kan et skoindlæg fra Indlægsklinikken i København være med til at mindske eller helt lindre fodsmerter. Hvor effektivt et skoindlæg kan være, afhænger naturligvis af årsagen til fodsmerterne. Indlæg kan hjælpe på ondt i foden ved for eksempel:

Hos vores klinik på Vesterbro laver vi unikt tilpassede indlæg til dig, som kan afhjælpe smerte i fødderne evt. med en kombination af f.eks. øvelser, fysioterapi eller fodterapeut.

Hvorfor skal du bruge skoindlæg?

Hvis du har en fodlidelse i form af f.eks. nogle af de ovennævnte, så kan et skoindlæg hjælpe med at korrigere din fodstilling. Måske har du brug for svangstøtte, som oftest er tilfældet ved platfodethed. Eller også har du brug for noget ekstra støtte og affjedring i hælen. Det kommer helt an på, hvor problemet stammer fra. Lad Indlægsklinikken på Vesterbro hjælpe dig.

Når du kommer første gang i vores klinik i København får du en indledende samtale. Vi tager en snak om dig og dit behov for skoindlæg. – skal indlægget for eksempel hjælpe med en korrekt fodstilling, støtte fødderne ved en lang arbejdsdag eller skal det aflaste fødderne under motion?

Når vi har taget en snak om dine fødder og dit behov, laver vi en fodanalyse, så vores ortopædiskomager kan lave dine helt unikke indlæg – lige til at lægge i skoen.

Bestil tid online til en samtale og fodanalyse hos Indlægsklinikken på Vesterbro og slip for smerter i fødderne.

Find årsagen til smerterne

Der er ingen grund til at gå rundt med smerter i fødderne eller andre steder i kroppen. Hvis du har ondt i f.eks. skuldre, hofter, lænd eller knæ, så kan det faktisk nogle gange stamme fra forkert fodstilling. Hvis man f.eks. lider af platfod eller nedsunken forfod, så bliver der trykket i sener og muskler, så du kan få ondt andre steder i kroppen. Det svarer til, hvis fundamentet på et hus er skævt, så vil væggene med tiden også blive skæve.

Derfor kan det være en god idé at undersøge, om de smerter du har stammer fra fødderne. Kontakt Indlægsklinikken og bestil en tid online til en samtale og en fodanalyse. Sammen løser vi dine problemer.

3D-scanning af dine fødder

For at opnå det bedste resultat laver vi en 3D-scanning af dine fødder, så vi kan lave de bedste skoindlæg til dig og dine behov. Ved fodscanningen kan vi se præcis, hvordan indlæggene skal laves, så de mindsker eller helt fjerne dine smerter i fødderne. Når vi har samlet alle data, kan vi lave dine indlæg i vores klinik. Book tid allerede i dag, så du kan gå videre uden smerter.