Skoindlæg Nordsjælland

Har du brug for skoindlæg, og bor du i Nordsjælland? I Indlægsklinikken hjælper vi alle, der har smerter i fødderne med skoindlæg. Klinikken ligger kun 35 minutters kørsel fra Hillerød og 40 minutter fra Frederikssund. Derudover holder bussen næsten lige uden for døren og tog og metro er også tæt på. Vi hjælper mange mennesker fra hele Nordsjælland til en bedre hverdag uden smerter i fødderne.

Vi laver specialdesignede skoindlæg til alle der bor i Nordsjælland. Indlæggene kan afhjælpe f.eks. platfod, nedsunken forfod og hælspore. Indlægssålerne bliver lavet efter vi har foretaget en 3D-scanning af dine fødder. Med en fodscanning er du sikret de helt rette indlæg til dine fødder. Kom ind i vores klinik på Vesterbro og få lavet ortopædiske fodindlæg.

Hvorfor vælge Indlægsklinikken, når du bor i Nordsjælland?

Udover vores unikke kundeoplevelse og service, skal du vælge at komme til Indlægsklinikken, da vi har mange års erfaring inden for ortopædiskomageri. Vi sørger altid for, at vores kunder får personlig betjening med en faglig forklaring og grundig rådgivning.

Vores mål er at give dig en bedre hverdag, hvor du kan tage dine næste skridt uden smerter. Vi finder en løsning til dig, hvad enten du skal bruge indlæg til dine løbesko, arbejdssko, hverdagssko eller noget helt fjerde.

Har du ondt i fødderne og bor i Nordsjælland?

Har du ondt i fødderne hver dag? Måske er det ekstra slemt om morgenen, når du står op eller det bliver værre i løbet af dagen. Eller får du smerter i fødderne ved løb? Det kan være til stor irritation i hverdagen at have fodsmerter. Bor du i Nordsjælland, så kom ind til Indlægsklinikken og få indlægssåler og slip for at have ondt fødderne. Fodsmerter kan genere på mange måder, og smerterne kan komme af mange årsager. Lad Indlægsklinikken på Vesterbro hjælpe dig med at finde årsagen til smerterne i dine fødder.

Ofte kan et skoindlæg fra Indlægsklinikken i København være med til at mindske eller helt lindre fodsmerter. Vi hjælper mange mennesker fra hele Sjælland med nye fodindlæg. Det er forskelligt hvor effektivt et skoindlæg kan være. Det afhænger naturligvis af årsagen til fodsmerterne. Indlæg kan hjælpe på ondt i foden ved for eksempel:

Hos vores klinik laver vi unikt tilpassede indlæg til dig, som kan afhjælpe smerter i fødderne evt. med en kombination af f.eks. øvelser, fysioterapi eller fodterapeut. Book en tid online og få råd og vejledning til dine fødder og slip for de daglige smerter.

For at kunne lave specialdesignede skoindlæg til dig, er det også vigtigt, at vi kender til din baggrund. Derfor får du en indledende samtale, når du kommer første gang i vores klinik i København. Vi tager en snak om dig og dit behov for skoindlæg. Skal indlægget for eksempel hjælpe med en korrekt fodstilling, støtte fødderne ved en lang arbejdsdag eller skal det aflaste fødderne under motion?

Når vi har taget en snak om dine fødder og dit behov, laver vi en fodanalyse med vores 3D-scanner, så vores ortopædiskomager kan lave dine helt unikke indlæg – lige til at lægge i skoen.

Bestil tid online til en samtale og fodanalyse hos Indlægsklinikken på Vesterbro og slip for smerter i fødderne.

3D-scanning af dine fødder

For at opnå det bedste resultat laver vi en 3D-scanning af dine fødder, så vi kan lave de bedste skoindlæg til dig og dine behov. Ved fodscanningen kan vi se præcis, hvordan indlæggene skal laves, så de mindsker eller helt fjerne dine smerter i fødderne. Når vi har samlet alle data, kan vi lave dine indlæg i vores klinik. Book tid allerede i dag, så du kan gå videre uden smerter.