Skoindlæg Roskilde

Indlægsklinikken er en ortopædiskomager i København. I klinikken hjælper vi alle, der har smerter i fødderne med skoindlæg. Klinikken ligger kun en halv times kørsel fra Roskilde. Derudover holder bus næsten lige uden for døren og tog eller metro er også tæt på.

Vi laver specialdesignede skoindlæg, der kan afhjælpe f.eks. platfod, nedsunken forfod og hælspore. Indlægssålerne bliver lavet efter vi har foretaget en 3D-scanning af dine fødder. Kom ind i vores klinik på Vesterbro og få lavet ortopædiske fodindlæg.

Har du ondt i fødderne og bor i Roskilde?

Har du ondt i fødderne hver dag? Måske er det ekstra slemt om morgenen, når du står op eller det bliver værre i løbet af dagen. Eller får du smerter i fødderne ved løb? Det kan være til stor irritation i hverdagen at have fodsmerter. Kom ind til Indlægsklinikken i København og få indlægssåler og slip for at have ondt fødderne. Fodsmerter kan genere på mange måder, og smerterne kan komme af mange årsager. Lad Indlægsklinikken på hjælpe dig med at finde årsagen til smerterne i dine fødder.

Ofte kan et skoindlæg fra Indlægsklinikken i København være med til at mindske eller helt lindre fodsmerter. Vi hjælper mange mennesker fra hele Sjælland med nye fodindlæg. Det er forskelligt hvor effektivt et skoindlæg kan være. Det afhænger naturligvis af årsagen til fodsmerterne. Indlæg kan hjælpe på ondt i foden ved for eksempel:

Hos vores Indlægsklinikken laver vi unikt tilpassede indlæg til dig, som kan afhjælpe smerte i fødderne evt. med en kombination af f.eks. øvelser, fysioterapi eller fodterapeut. Book en tid online og få råd og vejledning til dine fødder og slip for de daglige smerter.

Når du kommer første gang i vores klinik får du en indledende samtale. Vi tager en snak om dig og dit behov for skoindlæg. – skal indlægget for eksempel hjælpe med en korrekt fodstilling, støtte fødderne ved en lang arbejdsdag eller skal det aflaste fødderne under motion?

Når vi har taget en snak om dine fødder og dit behov, laver vi en fodanalyse, så vores ortopædiskomager kan lave dine helt unikke indlæg – lige til at lægge i skoen.

Bestil tid online til en samtale og fodanalyse hos Indlægsklinikken og slip for smerter i fødderne.

Hvorfor vælge Indlægsklinikken, når du bor i Roskilde?

Udover vores unikke kundeoplevelse og service, skal du vælge at komme til Indlægsklinikken, da vi har mange års erfaring inden for ortopædiskomageri. Vi sørger altid for, at vores kunder får personlig betjening med en faglig forklaring og grundig rådgivning.

Vores mål er at give dig en bedre hverdag, hvor du kan tage dine næste skridt uden smerter. Vi finder en løsning til dig, hvad enten du skal bruge indlæg til dine løbesko, arbejdssko, hverdagssko eller noget helt fjerde.

Find årsagen til smerterne

Der er ingen grund til at gå rundt med smerter i fødderne eller andre steder i kroppen. Hvis du har ondt i f.eks. skuldre, hofter, lænd eller knæ, så kan det faktisk nogle gange stamme fra forkert fodstilling. Hvis man f.eks. lider af platfod eller nedsunken forfod, så bliver der trykket i sener og muskler, så du kan få ondt andre steder i kroppen. Det svarer til, hvis fundamentet på et hus er skævt, så vil væggene med tiden også blive skæve.

Derfor kan det være en god idé at undersøge, om de smerter du har stammer fra fødderne. Kontakt Indlægsklinikken og bestil en tid online til en samtale og en fodanalyse.