Skoindlæg Storkøbenhavn

Der er ingen grund til at gå rundt med smerter i fødderne eller andre steder i kroppen. Hos Indlægsklinikken hjælper vi folk fra Storkøbenhavn, der har smerter i fødderne med skoindlæg, som kan afhjælpe problemerne. Besøg os i bil med kun 20 minutters kørsel fra f.eks. Herlev, Brøndby, Vallensbæk og Høje Taastrup. Eller hop ind i bussen, der standser næsten lige ude foran klinikken, eller tag tog eller metro, som du også finder tæt på Indlægsklinikken.

Vi laver specialdesignede skoindlæg, der kan afhjælpe f.eks. platfod, nedsunken forfod og hælspore. Indlægssålerne bliver lavet efter vi har foretaget en 3D-scanning af dine fødder. Kom ind i vores klinik og få lavet ortopædiske fodindlæg.

Har du ondt i fødderne og bor i Storkøbenhavn?

Har du ondt i fødderne hver dag? Måske er det ekstra slemt om morgenen, når du står op eller det bliver værre i løbet af dagen. Eller får du smerter i fødderne ved løb? Det kan være til stor irritation i hverdagen at have fodsmerter. Kom ind til Indlægsklinikken i Storkøbenhavn og få indlægssåler og slip for at have ondt fødderne. Fodsmerter kan genere på mange måder, og smerterne kan komme af mange årsager. Lad Indlægsklinikken på Vesterbro hjælpe dig med at finde årsagen til smerterne i dine fødder.

Ofte kan et skoindlæg fra Indlægsklinikken være med til at mindske eller helt lindre fodsmerter. Hvor effektivt et skoindlæg kan være, afhænger naturligvis af årsagen til fodsmerterne. Indlæg kan hjælpe på ondt i foden ved for eksempel:

Hos vores klinik i København laver vi unikt tilpassede indlæg til dig, som kan afhjælpe smerte i fødderne evt. med en kombination af f.eks. øvelser, fysioterapi eller fodterapeut.

Når du kommer første gang hos Indlægsklinikken, får du en indledende samtale. Vi tager en snak om dig og dit behov for skoindlæg. – skal indlægget for eksempel hjælpe med en korrekt fodstilling, støtte fødderne ved en lang arbejdsdag eller skal det aflaste fødderne under motion?

Når vi har taget en snak om dine fødder og dit behov, laver vi en fodanalyse, så vores ortopædiskomager kan lave dine helt unikke indlæg – lige til at lægge i skoen.

Bestil tid online til en samtale og fodanalyse hos Indlægsklinikken på Vesterbro og slip for smerter i fødderne.

Hvorfor vælge Indlægsklinikken, når du bor i Storkøbenhavn?

Udover vores unikke kundeoplevelse og service, skal du vælge at komme til Indlægsklinikken, da vi har mange års erfaring inden for ortopædiskomageri. Vi sørger altid for, at vores kunder får personlig betjening med en faglig forklaring og grundig rådgivning.

Vores mål er at give dig en bedre hverdag, hvor du kan tage dine næste skridt uden smerter. Vi finder en løsning til dig, hvad enten du skal bruge indlæg til dine løbesko, arbejdssko, hverdagssko eller noget helt fjerde.

Find årsagen til smerterne

Der er ingen grund til at gå rundt med smerter i fødderne eller andre steder i kroppen. Hvis du har ondt i f.eks. skuldre, hofter, lænd eller knæ, så kan det faktisk nogle gange stamme fra forkert fodstilling. Hvis man f.eks. lider af platfod eller nedsunken forfod, så bliver der trykket i sener og muskler, så du kan få ondt andre steder i kroppen. Det svarer til, hvis fundamentet på et hus er skævt, så vil væggene med tiden også blive skæve.

Derfor kan det være en god idé at undersøge, om de smerter du har stammer fra fødderne. Kontakt Indlægsklinikken og bestil en tid online til en samtale og en fodanalyse. Sammen løser vi dine problemer.

3D-scanning af dine fødder

For at opnå det bedste resultat laver vi en 3D-scanning af dine fødder, så vi kan lave de bedste skoindlæg til dig og dine behov. Ved fodscanningen kan vi se præcis, hvordan indlæggene skal laves, så de mindsker eller helt fjerne dine smerter i fødderne. Når vi har samlet alle data, kan vi lave dine indlæg i vores klinik. Book tid allerede i dag, så du kan gå videre uden smerter.